martes, 19 de julio de 2022

JO, PALLASSA 😊.

Soc pallassa i no porto una cuirasa, i això sovint fa mal , però també faig molta guasa.
Soc pallassa i no em dic Tomasa. El meu nom és Ana Adán i el meu foc abraça/ abrassa
Soc pallassa, i amb la meva veritat, que arrassa, intento arribar sense traça ( encara que sigui) a tot arreu i intento girar la truita i no donar la braça/brasa.
Però la dono, soc pallassa, i és com ser d'una especial raça ... Ho fico tot a un cubell com una cabassa i em capbuço dintre amb la Tomasa ( que no soc jo) o la Nicolasa ( que tampoco ho soc) .. o amb qui sigui, o sola...
Soc pallassa i del goig i el plaer de riure mai em desentenc...com si fos una mala passa d'alguna malaltia d' aquestes que sembla que decau però al final no fracassa.
Soc pallassa i que el meu cor digui i bategui tot el que pensar de manera ordenada i que ho posi dins d una carbassa i es transformi com a la ventafocs...i fem una festassa.


22/5/22

No hay comentarios:

Publicar un comentario