martes, 4 de octubre de 2016

"Vivint"

Accepto el que cadascú pot donar-me,
he après a no ofegar-me
a donar respostes sense més voltes
a dir: tu /això ja no m’importes ,
sense que faci mal … i no estic fatal! : )
 
He après a acomiadar-me,
del temps , dels espais i de les persones 
a transformar-me com ho fan les ones,
en el mar, quan tornen de retruc,
ben fortes.
A saber retrobar, a sorprendre’m
d’ una manera diferent, 
seguint el vent de ponent
o el de mestral o tramuntana…
Tant me fa! Perquè faré sempre 
el que em doni la gana. 
He après a recordar que sé

il•lusionar-me de nou ,
gaudir dels moments senzills , 
com de les coses petites i dels detalls 
amb brills i dels bons gestos,
amb o sense perill...
He après a trencar i començar 
a rescatar , apartar , oblidar,
a protegir-me , obrir-me i esbrinar.
He après a viure ara i tranquil•la
a jugar amb el que porto a una 
digna motxilla;
a trobar la meva pau
i a dir : Eh ! tu babau!
Que estic serena,
ara deixa’m si us plau. : ) 
A més a més tot ho he après,
d’una manera enginyosa i dolça,

bonica, elegant o grollera ,
la qual cosa em fa dona rica
i artificiosa.
He après que vull aprendre
i que no vull deixar de sorprendre’m
de la curiositat ,el desig i la realitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario