domingo, 23 de abril de 2023

SANT JORDI 2023

 Vull viure en un castell…

Protegida per un drac, 

que tregui foc pels queixals

per si hi ha un atac! 


I si no tindré un martell,

per si de cas em dona un rampell!!


D’eufòria o de ràbia…


Però per això,

millor tenir una gàbia.

I tancar-me jo sola,

al racó del pensament.


Vull viure en un castell,

que tingui un roser,

(a l’entrada, si us plau),

que no punxin les espines

i facin olor de pastanaga!


Seria ben estrany!! 

Però segur que faria el negoci de l’any!!


Vull viure en un castell,

com l’aristocràcia,

i ser una princesa.

(Això faria molta gràcia!) 

I portar una cotilla o una faixa

I seguir les normes 

(de dona ben assenyada)


Oh, no!… 

Això trencaria totes les meves formes

i a més a més,

aixafaria les meves corbes. 

I no ho podria suportar,

i finalment, hauria d’escapar. 


Vull viure en un castell,

i que em toqui morir 

desafortunadament,

a la tómbola,

menjada per un drac vell!


Oh no! 

Quina poca il·lusió, 

ser de l’ou, el rovell. 


Potser no és bona idea,  

la de viure en un castell, 

i és millor tenir un vaixell,

com si fos una pirata

que em porti a Palafrugell

i allà a la vora del mar,

sentir que la llibertat esclata,

dintre del meu cervell. 




Bona diada de Sant Jordi!!
Ana 23/4/2023




No hay comentarios:

Publicar un comentario