domingo, 22 de abril de 2018

SANT JORDI 2018


Ella , va mirar  Sant Jordi fent-li així amb el cap com qui no entén res: 
-      Què has matat a un drac per regalar-me una rosa?  T’has begut l’enteniment o què? Home…potser no calia matar el drac ,tioooo! Potser si aprenem a conviure amb ell ,el podem tenir inclús al pati de casa! I gràcies , la rosa és un detall preciós, m’encanta.  Sé, sento i veig  que cada dia tinc un detall teu que simula aquesta rosa, i això és el que em manté al teu costat.  Jo, per part meva  he escrit en aquest llibre , tot el que jo puc fer  per mantenir-me al teu costat . Te’l regalo, tot i que  encara no l’he acabat i he pensat que el podem  anar completant  els dos fins que ens vingui de gust. Segur que serà molt més original J .   L’Edició no té cap pressa .

Desitjo que t’agradi. T’estimo així, una mica flipat. J
I així, somrient, li va regalar.
Feliç Sant Jordi 2018.

No hay comentarios:

Publicar un comentario