martes, 6 de septiembre de 2016

"L' home dels bons interesssos i els mals hàbits"


SEPTIEMBRE , mes de FUGA...(¿De serotonina?) 
L'HOME DELS BONS INTERESSOS I ELS MALS HÀBITS

Qui és l’home dels bons interessos i els mals hàbits?
L’home dels bons interessos,
és un home sense excessos
de motius i raons cultes,
i sempre amb moltes consultes.
La majoria sense resposta
I ja li agrada així,
perquè potser no ha de patir
alguna contestació descomposta.
A més li agrada el dubte
perquè li crea curiositat,
i de sobte
s’atabala i mostra la seva vulnerabilitat.
L’home dels mals hàbits
és un home desordenat,
desgavellat, i desorganitzat.
Aquest home destartalat
no arriba a la sinceritat,
Però no m’importa
perquè m’ha obert una porta,
o moltes , que de vegades també queden dissoltes.
I això em fa veure’l com un pocasolta;
llavors ric i no em faig cap embolic .
Es deixa emportar sense interès
i fa totes les coses a l’inrevés,
de com s’ho havia proposat,
abandonant la seva responsabilitat;
O potser la transforma
i rep amb els braços oberts a la necessitat.
L’home dels mals hàbits i
els bons interessos
és un home incomplet
de cap a peus ,com un follet,
A mi m’agrada,
I de tot el que fa
res està ben fet.
Potser jo també li agrado a ell...
Ai! seria tan bonic compartir històries amb el seu cervell!
5 de septiembre de 2014


x

No hay comentarios:

Publicar un comentario